13 Kasım 2009

E-Book Okuyamayanlar !.. Sorununuzun Çözümü Burada

Arkadaşlar Çin Malı telefonunuzda e-kitapları tamamen Türkçe olarak okuyabilirsiniz. Nasıl mı?

Bildiiğniz gibi Çin Malı telefonlar text türü e-kitapları çalıştırır. Tamamen Türkçe okumak için çok basit bir ayar yapıyoruz. Text e-kitabı pc de açıyoruz ve üst taraftaki dosya menüsüne tıklayıp "farklı kaydet"i seçiyoruz. Açılan pencerede kodlamayı UTF-8 olarak ayarlayıp kaydediyoruz. Sonra telefonun ebook klasörüne text dosyasını yüklüyoruz. Sonra telefonun e-kitap menüsüne girip genel ayarları seçiyoruz. Akıtma (scroll) hızını 1, kod biçimini de UTF-8 olarak ayarlayıp, ayarı kaydediyoruz. Sonra e-kitabımızı açıp tamamen Türkçe olarak okuyoruz.

BAZI MODELLERDE UTF-8 DESTEKLENMİYOR

Maxicep.com - Anycool Cep Telefonlarında E-Book Okuyamayanlar / Sorununuzun Çözümü Destekleyen kodlamayı aşağıdaki resimde gösterdiğim gibi ayarlayabilirsiniz. Ben burada Anycool E72 diye satılan modele göre bir anlatım hazırladım.

E72 de e-kitapları tam Türkçe okuyabilmek için .text e-kitapları unicode olarak kaydetmeniz gerekmektedir. Aşağıda resimleri takip ederek siz de kolayca yapabilirsiniz.


Önce pdf, word gibi herhangi bir e-kitabı açalım. Ben word türü bir e-kitap açtım.

Anycool Cep Telefonlarında E-Book Okuyamayanlar / Sorununuzun Çözümü

Anycool Cep Telefonlarında E-Book Okuyamayanlar / Sorununuzun Çözümü

Anycool Cep Telefonlarında E-Book Okuyamayanlar / Sorununuzun Çözümü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder