13 Kasım 2009

USB Sürücü Kurulumu / Resimli Anlatım

İlk yapmasınz gereken telefonu usb kablosuyla pc ye bağlamak ve telefon ekranında çıkan seçeneklerden comport u seçmek. Gerisini videodan görebileceksiniz. Videonun son bölümünde telefonun hangi comport ile bağlandığını nasıl göreceğinizi de gösterilmiş.
Maxicep.com - USB Sürücü Kurulumu / Resimli Anlatım
RESİMLİ ANLATIM

Telefonu usb kablosuyla bilgisayara bağlıyorsunuz. Çıkan 3 seçenekten en alttaki comport seçeneğini seçtükten sonra resmi takip ediyorsunuz.


USB Sürücü Kurulumu / Resimli Anlatım

USB Sürücü Kurulumu / Resimli Anlatım

USB Sürücü Kurulumu / Resimli Anlatım

Burada gözat a tıklayıp usb driver ın olduğu yeri işaretliyoruz.

Aşağıdaki resimde çıkan uyarıya DEVAM ET diyoruz.


USB Sürücü Kurulumu / Resimli Anlatım

USB Sürücü Kurulumu / Resimli Anlatım

Driverımız yüklendi ve kullanıma hazır.

USB Sürücü Kurulumu / Resimli Anlatım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder